Werkwijze

Op deze pagina wordt beschreven hoe een bestelling van kantoormeubilair via de portal verloopt.

Bestellen

Deze portal bevat een selectie kantoormeubilair dat besteld kan worden voor de locaties Groenestraat of Energieweg. Kies het gewenste meubilair, let er bij bureaus op dat je de bladkleur kiest van de locatie waar het bureau komt te staan. Bij bureaus kunnen nog diverse accessoires besteld worden zoals elektrificatie, een kabelgoot, monitorarm enz.

Deze portal is vergelijkbaar met een webshop. Op de afrekenpagina vul je jouw gegevens in als besteller, maar ook de afleverlocatie en contactgegevens voor het afstemmen van de levering. Met deze informatie kan Hahebo de juiste persoon informeren over de levering.

Na het invullen van de informatie plaats je de bestelling. Betaling vindt na de levering plaats door middel van een factuur aan de financiële administratie.

De bestelling wordt doorgestuurd naar de afdeling Inkoop. Na akkoord zetten zij de bestelling door naar Hahebo. De opgegeven contactpersoon voor levering zal vervolgens geïnformeerd worden over de te verwachten levertijd. Ook wordt de definitieve leverdatum met hem/haar afgestemd.

Vragen

Wanneer het product dat je wilt bestellen niet opgenomen is in de portal, neem dan contact op met de afdeling Inkoop. Zij kunnen bij Hahebo een offerte opvragen. De bestelling loopt dan niet via deze portal.

Loopt er een bestelling van jou bij Hahebo en heb je daar vragen over, dan kun je deze stellen via backoffice@hahebo.nl of 0485 36 26 26.